dinsdag 1 juli 2014

Nieuwe catalogus

Eindelijk is het zover, want de nieuwe jaarlijkse catalogus is er *eindelijk*!!


 


Wat heb ik lang op dit moment gewacht. Het is een prachtige catalogus geworden, waarin alles duidelijk is onderverdeeld in categorieën.
Of je nu cadeautjes wilt maken, op zoek bent naar stempels voor een huwelijk of je wilt weten wat de kleur van de InColor '14-'16 is... you name it... het staat erin!

Mijn verlanglijst is behoorlijk gegroeid sinds ik begin juni de catalogus in handen kreeg.
Nieuwe stempelsets, geweldige nieuwe ponsen en stanzen, de blendabilities....
Er staan weer genoeg mooie, nieuwe producten in de catalogus.

Als demonstratrice mocht ik al een aantal producten voorbestellen, waaronder de nieuwe In Color-kleuren.
Wat ben ik verliefd op de nieuwe paars en geel.
Maar ook de nieuwe stempels zijn om te smullen en ik heb al genoeg ideeën wat ik allemaal wil gaan maken.


Je kunt de catalogus online bekijken, klik dan hier.

En wil je eruit bestellen?? Neem dan contact met mij op (stempelkeuken@gmail.com of 06-13226588).
Ook kun je via mijn webshop bestellen, je hebt dan wel een creditcard nodig...
Volg deze link:
Mijn webstore (pas vanaf 9.00 weer online)

Je kunt ook de (papieren) catalogus bij mij bestellen voor EUR 7,00. Indien je een bestelling doet van EUR 30,00, ontvang je de catalogus GRATIS (max. 1 per persoon).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten