dinsdag 5 augustus 2014

Flower Patch stempels en nieuws

*whoohoo!!*

Wat was de markt waar ik zondag op stond gaaf!!
Heel veel bekenden en onbekenden gezien, maar vooral veel enthousiaste mensen voor Stampin'Up!
Dat is toch wel heel leuk om iets te waar je zelf enthousiast over bent, te mogen overbrengen naar anderen. Love my job!

En daarnaast kwam vorige week Mr. Brown (ofwel de oh zo fijne UPS-meneer *smile*) met een heeeeeeel klein doosje.
En in dat doosje zaten.... de Flower Patch stempels!

Oh.. wat ben ik als een kind zo blij!! Want deze stempelset is zó ontzettend populair, waardoor er eventjes een wachttijd was, maaaaaaar... ze zijn er!! *doet een vreugdedansje*

Dus ik ben maar direct aan de slag gegaan en ongegeneerd het kaartje gelift dat in de catalogus staat op blz. 155 :)
En heb direct ook maar eventjes een home deco project ermee gemaakt. Deze laat ik nog niet zien, daar ik deze wil bewaren tot de workshops met deze stempels/framelits voorbij zijn (maar de mensen die mijn kraam hebben bezocht, hebben deze al wel gezien en ze waren, om het heel kort te zeggen, reuze verbijserd hoe geweldig mooi het eruit ziet!).
Ik heb zoveel ideeën betreffende deze set... kaarten, home deco... you name it!

Anyways... hier is m'n kaartje...





Zoals ik al zei, zal ik met deze stempels een workshop houden.
Deze houd ik op vrijdag 22 (19.30-22.30) en zaterdag 23 augustus (14.00-17.00).
Je maakt dan 2 kaarten en een home deco project.

De prijs bedraagt EUR 15,00 incl. materialen en de nieuwe herfst/wintercatalogus.
Wil je de stempelset (t.w.v. 30,95) erbij? Dan betaal je EUR 42,50
Wil je het complete pakket (stempelset en framelits t.w.v. 49,95) erbij? Dan betaal je EUR 60,00.

De framelits werken in combinatie met de Big Shot waar nu een actie van loopt (zie vorige post).
Wil je deze ook direct erbij aanschaffen?? Geef dit dan even aan.


Geef je op voor 15 augustus i.v.m. het bestellen van de materialen.

Er is plaats voor 6 personen per keer en vol=vol.

Ik zie je graag op deze geweldige workshop! :-)



Wil je deze workshop bij jou thuis laten plaatsvinden?
Dat kan bij min. 4 personen. Stuur een email (stempelkeuken@gmail.com) of geef een belletje (06-13226588).



En dan is er nog een nieuwtje...
Je kunt je namelijk vanaf nu inschrijven voor de nieuwsbrief.
Kijk even aan de rechterkant (scroll dan een beetje naar beneden) en je kunt je daar inschrijven.
Je ontvangt dan mijn nieuwsbrief met nieuws *en had ik al gezegd nog wat leuke extraatjes voor nieuwsbrieflezers??*




Tevens kunnen demo's al uit de nieuwe herfst/wintercatalogus bestellen.
Wil jij nu ook deze catalogus ontvangen?? Doe een bestelling en ik doe 'm er automatisch bij.
16 augustus staat er weer een verzamelbestelling gepland :)
En ja... er staan heel erg veel mooie producten (lees: producten om te hebben!) in.
Maar... als je NU al producten in huis wilt hebben, dan kun je ook zelf demonstratrice worden. Ik vertel je hier graag over, zonder enige verplichting. Dan kun jij ook al bestellen uit deze catalogus die pas vanaf 28 augustus ingaat.


Wel... dit was het weer voor vandaag.

Groetjes,
Angélique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten