maandag 11 augustus 2014

HomeMade Cadeaupapier

Hi allemaal!


Afgelopen week had ik een aantal cadeautjes in te pakken. Hoewel ik een gigantische papierfreak ben (zowel scrappapier als inpakpapier), wilde ik toch eens wat anders. Zo gezegd, zo gedaan...
Als je iets bij Stampin'Up! bestelt, ontvang je een doos vol leuke producten, maar in deze doos zit ook bruin pakpapier *en behoorlijk wat ook!*

Dus..... ik had bedacht om daar nu eens wat mee te gaan doen, dus heb mijn InColor inkt '14-'16 gepakt en de "Kinda Eclectic"-stempelset.
Ben gewoon maar gaan stempelen over de vellen en moet zeggen dat het leuk geworden is :)




Doordat het papier niet zo "strak" is, geeft het wel een anders dan anders effect vind ik. Het is in ieder geval SU!-perleuk om een keer zo zelf je eigen cadeaupapier te maken.
De cadeautjes zijn inmiddels ingepakt en een aantal al afgegeven.
In ieder geval voor herhaling vatbaar! :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten