zaterdag 3 maart 2018

Home Deco - Bloghop CH



Goedemorgen en welkom bij de maandelijkse bloghop van mijn team de Creatieve Harten!
Ditmaal hebben wij weer een ontzettend gave bloghop, namelijk met home-deco projecten en als er iets is waar ik wel van houd om te maken, zijn het dus wel dit soort projecten.
Leuk om te maken, leuk om te geven, leuk om te krijgen!

Kortom...dit is mijn project.




de Stempelkeuken - Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stempelkeuken #remarkableyou #friends #youareremarkable #stempelen #creatief #inkt #ink #kreativ #knutselen #freubelen #wood #hout #denhaag #thehague #papercrafting #westland #hobby #rotterdam #stampinblends #rhinestones #handgemaakt #homemade #cards #kaartenmaken #diy #papier #vriendschap #bloem #bloemen #lente #voorjaar

Ik wilde eerst iets totaal anders maken, maar kwam toen deze stempelset, Remarkable You, tegen en het werd wel weer eens tijd om deze te gaan gebruiken ;-)
En in combinatie met een Ikea fotolijstje (je kunt hier nooit genoeg in voorraad van hebben!) was het snel gemaakt.

Ik heb de bladeren en bloem ingekleurd met de Stampin'Blends. Ideale markers om mee te kleuren!
Ben je een beginner? Ook dan is het ideaal, want het kan eigenlijk niet mislukken.

Onderaan deze post vind je alle gebruikte materialen.

Op vrijdag 16 maart geef ik een inkleurworkshop waarbij je diverse technieken met de Stampin'Blends leert.
Kom je ook gezellig??





Bedankt voor het komen kijken! Nu is het tijd om naar de volgende in de hop te gaan, dat is Danielle. Zij heeft weer iets prachtigs voor jullie in petto!



Personen die meedoen met deze hop:


Elly Kreutzer

Miranda Boels

Leoni Geertsema

Sandra Korten

Lotte Noordzij

Annette Koolmees

Henrike Heikoop

Angélique Nederpel <---- Je bent nu hier :-)




De gebruikte materialen kun je hier terug vinden.
Wil je iets bestellen? Dan kun je op de foto/link klikken en kom je direct in mijn webwinkel terecht.
Je betaalt hier met creditcard.
Heb je geen creditcard of wil je deze niet gebruiken? Stuur mij dan jouw bestelling door op stempelkeuken@gmail.com.
En tot en met 31 maart 2018 ontvang je bij iedere EUR 60,- een product uit de Sale-a-Bration catalogi. Ideaal! :-)


5 opmerkingen: